ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 実践女子大学CLEIPジャーナル
  3. 第2号

The Views of Advanced Learners of English on Content and Language Integrated Learning

https://jissen.repo.nii.ac.jp/records/1447
https://jissen.repo.nii.ac.jp/records/1447
264739a6-20ef-485b-b761-4804d8243730
名前 / ファイル ライセンス アクション
CLEIP2-5.pdf CLEIP2-5 (544.5 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-05-23
タイトル
タイトル The Views of Advanced Learners of English on Content and Language Integrated Learning
タイトル
タイトル The Views of Advanced Learners of English on Content and Language Integrated Learning
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 CLIL
キーワード
主題Scheme Other
主題 English-Medium Instruction
キーワード
主題Scheme Other
主題 Global 30
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 CLIL
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English-Medium Instruction
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Global 30
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Bulach, Juergen J

× Bulach, Juergen J

WEKO 3196

Bulach, Juergen J

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 3197
姓名 Bulach
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 As a language learning methodology, Content and Language Integrated Learning (CLIL) has become increasingly prevalent at Japanese universities and is viewed by many educators as a positive step toward improving the English proficiency skills of Japanese university students. This educational trend is reflected in Japan’s Ministry of Education Global 30 Project that seeks to expand and enhance the number of degree programs conducted in English and to hopefully lead to an increase in the number of international students studying at its institutions of higher learning. In this article, I provide transcriptions of interviews I carried out with four Japanese university students who are highly proficient learners of English and have taken content courses in English and Japanese. The aim of this paper is to gain a deeper understanding of the complexities of CLIL as seen from the perspectives of students who have actually experienced the methodology firsthand. Although the interviewees expressed positive points about learning various subjects through English, they also stated specific reservations in regard to the implementation of English as the medium of instruction in content courses.
書誌情報 実践女子大学CLEIPジャーナル
en : Jissen Women's University CLEIP Journal

巻 2, p. 71-82, 発行日 2016-03-06
出版者
出版者 実践女子大学
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA1271419X
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 12:44:24.595323
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3