ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 実践女子大学文学部紀要 (Online ISSN: 2759-7083)
  3. 第62集

Redefining First-Year Japanese University Students’ Self-Construals through Social-Psychological Intervention

https://doi.org/10.34388/1157.00002140
https://doi.org/10.34388/1157.00002140
e559f3df-5aef-41ff-afe7-29e7b3f28e62
名前 / ファイル ライセンス アクション
文学部62_6横.pdf 文学部62_6横 (937.3 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-06-26
タイトル
タイトル Redefining First-Year Japanese University Students’ Self-Construals through Social-Psychological Intervention
タイトル
タイトル Redefining First-Year Japanese University Students’ Self-Construals through Social-Psychological Intervention
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34388/1157.00002140
ID登録タイプ JaLC
著者 リアン, リッキー チ ヤン

× リアン, リッキー チ ヤン

WEKO 4687

リアン, リッキー チ ヤン

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 4690
姓名 Leung, Ricky Chi Yan
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article presents the results of a pilot study on the effectiveness of a social-psychological intervention administered to a group of first-year Japanese university students. The results provide insight into how learners perceived and comprehended the intervention, along with any influential or lasting effects that may have occurred. The intervention was employed every week in class for a period of 14 weeks, and at the end of the study, an in-class questionnaire was completed by 55 students. The objective of the study was to identify whether a brief social-psychological intervention could affect learners’ self-construals and foster the creation of self-enhancement cycles. Results indicated that an intervention directed at modifying learners’ self construals can be somewhat effective in terms of influencing learner mindsets, altering these mindsets in a positive manner, and delivering short-term motivational effects.
書誌情報 実践女子大学文学部紀要
en : The Faculty of Letters of Jissen Women's University annual reports of studies

巻 62, p. (41)-(54), 発行日 2020-03-09
出版者
出版者 実践女子大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 02868466
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00105367
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 12:33:25.265901
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3