ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 実践女子大学FLCジャーナル
  3. 第4号

自発的エクステンシブ・リーディング プログラムの運営と課題

https://jissen.repo.nii.ac.jp/records/414
https://jissen.repo.nii.ac.jp/records/414
2a963852-a16c-4e26-80fa-ac546b36c5b1
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00005830018.pdf KJ00005830018 (90.9 kB)
license.icon
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2009-03-18
タイトル
タイトル 自発的エクステンシブ・リーディング プログラムの運営と課題
タイトル
タイトル A Survey of English Extensive Reading -With Special Reference to University Students' Positive Attitude-
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
記事種別(日)
値 研究論文
記事種別(英)
言語 en
値 Article
著者名(日) Jones, Andrew

× Jones, Andrew

WEKO 743

Jones, Andrew

Search repository
長坂, 達彦

× 長坂, 達彦

WEKO 744

長坂, 達彦

Search repository
藤上, 隆治

× 藤上, 隆治

WEKO 745

藤上, 隆治

Search repository
吉野, 康子

× 吉野, 康子

WEKO 746

吉野, 康子

Search repository
著者名よみ / ナガサカ, タツヒコ

× / ナガサカ, タツヒコ

WEKO 747

/ ナガサカ, タツヒコ

Search repository
フジカミ, リュウジ

× フジカミ, リュウジ

WEKO 748

フジカミ, リュウジ

Search repository
ヨシノ, ヤスコ

× ヨシノ, ヤスコ

WEKO 749

ヨシノ, ヤスコ

Search repository
著者名(英) Jones, Andrew

× Jones, Andrew

WEKO 750

en Jones, Andrew

Search repository
Nagasaka, Tatsuhiko

× Nagasaka, Tatsuhiko

WEKO 751

en Nagasaka, Tatsuhiko

Search repository
Fujikami, Ryuji

× Fujikami, Ryuji

WEKO 752

en Fujikami, Ryuji

Search repository
Yoshino, Yasuko

× Yoshino, Yasuko

WEKO 753

en Yoshino, Yasuko

Search repository
著者所属(日)
値 実践女子大学
著者所属(日)
値 実践女子大学非常勤
著者所属(日)
値 / 実践女子大学非常勤
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 Reading in language teaching is the most important of the four skills though the current focus is on listening and speaking. Reading is both a thinking process and a productive activity. It is more than just receiving meaning in a literal sense. It involves using a greater thinking ability or cognitive effort. In this paper the authors examine extensive reading as a whole and practice a method of extensive reading that is most suitable to university students. First the authors instruct 200 students in introductory reading strategies of extensive reading. After that the authors give them a chance to read extensively through their free choice among approximately 500 different books. Prior to the beginning of this practice, the students were given a questionnaire about English language learning. The same questionnaire was administered at the end of the semester. The results suggest that extensive reading is an effective way to enhance students' positive attitude toward learning English.
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12216647
書誌情報 実践女子大学FLCジャーナル

巻 4, p. 1-9, 発行日 2009-03-18
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 12:43:19.736209
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3