ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 実践女子大学文学部紀要 (Online ISSN: 2759-7083)
  3. 第57集

Reflection and Peer Support in the Mixed-Level Language Classroom

https://doi.org/10.34388/1157.00001290
https://doi.org/10.34388/1157.00001290
c46fdac9-96c2-44fc-ba8e-136cf3d0f917
名前 / ファイル ライセンス アクション
文学部57-4.pdf 文学部57-4 (339.5 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-05-02
タイトル
タイトル Reflection and Peer Support in the Mixed-Level Language Classroom
タイトル
タイトル Reflection and Peer Support in the Mixed-Level Language Classroom
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34388/1157.00001290
ID登録タイプ JaLC
著者 Schnickel, Jacob

× Schnickel, Jacob

WEKO 2912

Schnickel, Jacob

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper on mixed-level language classes includes a brief review of literature on the topic of mixedlevel language education and goes on to present a classroom activity designed to maximize student speaking time in a mixed-level environment while also providing periods of ref lection and peer conversation in L1. This activity is then viewed in the light of Kolb’s (1984) model of experiential learning. In addition, a summary of student response to the speaking activity is presented in the form of survey results.
書誌情報 実践女子大学文学部紀要
en : The Faculty of Letters of Jissen Women's University annual reports of studies

巻 57, p. 20-30, 発行日 2015-03-12
出版者
出版者 実践女子大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 02868466
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00105367
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 12:35:45.992373
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3